Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
8nnemiek schreef:Ik heb ook sinds afgelopen weekend mijn website online staan![]()
http://www.ABCreatief.com
Zou iemand nog tips hebben, graag!
Mijn website is ook met Wordpress gemaakt, en die van mij is gehost bij IXL hosting. Daar kost een host met 1GB ruimte €2,50 per maand.
Plien91 schreef:Over websites gesproken... Er staat 'ineens' (ik zal wel ergens hebben lopen prutsen) een melding boven mijn contactformulieren: Ben je een mens en zie je dit veld, laat het dan leeg.
Dat wil ik niet. Een deel van mijn doelgroep snapt die boodschap niet en het staat er onvriendelijk. Maar ik kan het achter de schermen in Wordpress/Ninja forms niet aanpassen, kan ook nergens ontdekken waar deze melding vandaan komt. Weet iemand de oplossing?
Plien91 schreef:Nee voor zover ik weet niet. Maar ik kan verder ook niet ontdekken waar in het formulier de waarschuwing zit. Ik kan drie velden als afzonderlijke onderdelen van het formulier zien en bewerken (naam, email, bericht) maar die beveiliging dus niet.
pluche_pluus schreef:Hebben jullie combinatie pakketten? dus bij bijv. ING bank rekening en verzekeringen daar?
Ik zit nu bij KNAB en heb verzekeringen bij andere organisatie. (bedrijfs aansprakelijkheid & rechtsbijstand).
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 15 bezoekers