Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:26

Ik haal eigenlijk alle oefeningen die ik thuis die van pinterest af. Ik vindt dat zo handig. Misschien dat daar ook wat oefeningen voor jullie bij zitten.

Vanmorgen mijn fb workout gedaan en zaterdag gaat de voetbal van mijn oudste zoon niet door en kan ik weer een lesje Clubpower mee doen. Hopelijk heb ik dan niet teveel spierpijn van mijn fumxtionles van vrijdag.

En over zweten en kleding gesproken; ik zweet op mijn rug en onder mijn borst, en verder heb ik een tomaten hoofd. Bij ons zijn er kledingvoorschriften, croprops oid mogen niet, heren mogen ook niet alles dragen

Fijne dag allemaal

_Christina

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:35

Je zou eens kunnen kijken op de website van darebee. Daar staan veel workouts op, programma's die je kunt aanhouden en challenges.

Django '14 (2019 - x) | Svetlana '18 (2018 - x) | Astra '98 (2018 - x) | R.I.P. Bandit '05 (2017 - 2017) | R.I.P. Zorro '10 (2010 - 2019) | R.I.P. Ninja '10 (2010 - 2011)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:47

Ik kan niet helpen met dergelijke oefeningen. Doe die zelf niet.

Ben wat ziekjes geweest maar vandaag alweer stuk beter lang leve griepprik daarvoor. Vandaag bij sportschool alleen de schouderoefening doen die peut me gister heeft voorgedaan. Mis thuis een geschikt gewicht dan daar maar doen. Goede reden rustig aan te doen

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:51

Ik heb maandag ingreep aan mn ingegroeide nagel gehad en riep heel stoer ooh ik doe wel even wat dingentjes :+
Tot ik net mn verbandje wisselde, toen dacht ik um laat maar :o

* ..[נ]єαηιηє.. *.. » ..

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:39

Oh man, vandaag bij de funxtion deden we 8 oefeningen. De ene oefening 90 sec, de volgende 8 setjes van 40 sec. Killing, maar wel heerlijk!

En ik kan bijna mijn eigen gewicht deadliften, ik heb de doelstelling om dat over 2 weken in ieder geval 1 setje van 10 te kunnen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:21

Hier begonnen aan de 100 dagen challenge! Vanaf 60 leuke prijzen te winnen bij de sportschool. Gezichtsverzorging, sportmassage, personal training enz! Heb als doel voor mezelf 60x en dan mag ik een nieuwe legging van mezelf :D de nieuwe casual legging van XXL nutrition

Wel hebben jack en ik kaartjes gewonnen voor de FIBO!! Via onze sportschool werden 2 kaartjes verloot *\%/* *\%/*

[o]

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:24

loez schreef:
Hier begonnen aan de 100 dagen challenge! Vanaf 60 leuke prijzen te winnen bij de sportschool. Gezichtsverzorging, sportmassage, personal training enz! Heb als doel voor mezelf 60x en dan mag ik een nieuwe legging van mezelf :D de nieuwe casual legging van XXL nutrition

Wel hebben jack en ik kaartjes gewonnen voor de FIBO!! Via onze sportschool werden 2 kaartjes verloot *\%/* *\%/*

Gefeliciteerd!!! Klinkt als een hele toffe sportschool ook!!! Wat houdt de challenge in echt? 100 dagen achter elkaar sporten?

Mis best de sfeer bij mijn huidige (F4F).. Nu langs andere filiaal gegaan en die was nog akeliger.. begon een vreemde oude man met mijn training te bemoeien incl mij zomaar aanraken om mijn 'postuur' te verbeteren |o

Lipicas te koop, weinig gebruikt
, extra smal, maat 37!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:27

Leuk loez!

Nou lekker dan Gianti

Ik was vanmorgen ff kijken naar de clubkampioenschappen squat, DL en Bench op m’n sportschool.
Halve benches, halve squats. Ja dan kan ik ook wel meer kg op de bar.
Ben blij dat ik niet mee deed iig. Vond het een aanfluiting. :o

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:48

Hmmm das ook niet fijn gianti! Ik heb altijd mijn koptelefoon op. Mensen moeten mij niet zomaar aanraken :) tijd terug begon een jongen mij uit te leggen terwijl ik biceps aan t doen was. Zowel trainer van sportschool als mijn vriend leggen me dingen uit en wist dat ik het goed deed. Moest het anders doen van die jongen, ik zeg nou, als je het niet erg vindt luister ik liever naar de trainers hier en naar hem ( vriend stond aan de andere kant van het apparaat :D). Voelde me een enorme tr*t maar vind het niet fijn als mensen zich bemoeien. Ze zullen het vast goed bedoelen maar onze trainers houden zoiezo iedereen in de gaten :)

Zit bij anytime fitness! Super fijne sportschool! Écht blij mee. Sommige gaan idd voor 100 keer in 100 dagen. Ik red dat niet ivm werk, huishouden enz haha!

Ze organiseren ook altijd leuke dingen! Mooie lange wandelingen, soms een ontbijt of brunch enz. Ze zijn in onze buurt best prijzig, 37,95, maar ik vind de service en organisatie top! Het geld is echt de moeite waard.

De trainers weten ook wat ze doen, kennen iedereen erg goed en hebben gauw door wat je doel is.

Ooh das ook jammer Needje!

[o]

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:01

Klinkt goed Loez! Succes! FIBO is in Duitsland toch?

Omg echt Gina? :+ Lekker dan... Snap dat je daar liever niet heen gaat. Bij mijn vorige sportschool was de sfeer ook echt niet fijn, inclusief mannen die altijd per se wilden helpen met gewichten en zo :') Zo irritant.

Loez, ik zit ook bij Anytime Fitness! Dan wel in Bristol natuurlijk haha, maar je kunt volgens mij dan overal ter wereld naar alle filialen van AF? Ik vind het ook echt een hele fijne sportschool.

Ik moet nog 5,5 week en ik begin het nu lastig te vinden. Zeker met Pasen met al die chocola :+ En sowieso sociale dingen, wat gaan drinken en uit eten en zo. Maar goed, het is het waard, ben tevreden met mijn vooruitgang en heb zo onwijs veel zin in show day :D

“But there's still tomorrow, forget the sorrow.”

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 09:41

Ben benieuwd Eulogy!! Die discipline lijkt mij ook enorm lastig! Erg knap!
Ja, als ik nu bij jou op de koffie zou komen bij wijze van, dan kan ik gewoon bij jou AF sporten :D

[o]

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 12:17

Veel succes Eulogy!

Ik heb gister voor het eerst 70kg deadlift gedaan en toch wel trots! M'n doel is 100kg. Krijg je wel spierpijn in je billen van!
Er loopt ook een jongen rond met een iets te strak wielrenbroekje... heeft ie alleen zelf niet door :=

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 12:36

Hahahah zo een hebben we bij ons ook.... die moet ik niet in de buurt hebben als ik iets zwaars aan het doen ben of als mijn vriend in de buurt loopt. Dan schiet ik echt in de lach :D

[o]

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:15

Ben gisteren en vandaag geweest :)
Rustig aangedaan na een teen ingreep van vorige week. Vrijdag weer sporten en maandag m'n andere grote teen helaas. En merk serieus dat je niet zonder dat ding kan.

* ..[נ]єαηιηє.. *.. » ..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:35

Morgen nieuw schema *\o/*

-The outsider for life-
Ambassadeur van
Dogstar Foundation

liespower94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:46

x_Jeanine_x schreef:
Ben gisteren en vandaag geweest :)
Rustig aangedaan na een teen ingreep van vorige week. Vrijdag weer sporten en maandag m'n andere grote teen helaas. En merk serieus dat je niet zonder dat ding kan.

Haha, dat heb je altijd pas als er wat mee is hè? :+

Dag lieve Jip, Larix en ik zullen altijd van je blijven houden
[IM] De liefde van mijn leven is er niet meer, dag lieve Jip

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:50

grrr ingegroeide teennagels helaas :+
En was zo lekker bezig tot anderhalve week geleden.

* ..[נ]єαηιηє.. *.. » ..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:20

Afbeelding
%)

-The outsider for life-
Ambassadeur van
Dogstar Foundation

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:23

Das een flink schema!

De trainer die in de sportschool rondloopt ging me helpen, was toch erg fijn :D. Hij vind het leuk dat vriendin en ik zo enthousiast zijn. Flinkr spierpijn weer nu.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:26

Goed bezig LM!! Mooi schema!

Hulp van een trainer is altijd fijn! Ga je sneller tot je max als wanneer je het alleen doet vindt je niet! :D

[o]

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:42

Klinkt als een leuke sportschool Loez en wat heb je dat goed opgelost. Ik ben blij dat bij ons alleen de trainers tips geven wanneer nodig. Ik zou er meteen onzeker van worden. 100 vd 100 lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt fijn voor m'n spieren en leven buiten de sportschool..

Lekker schema hoor LM, hoe lang ben je daarmee bezig of train je niet alles tegelijk?

Nog 5 weken Eugly, spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Wil je tzt een foto met ons delen?

Wat knap Eske 70kg deadlift, hoeveel doe je er dan? 100kg doel? Wauw!

En wat is dat toch met die mannen en sportbroekjes. Eerst cardio en dan spinning in een broek van 5 kg geleden, ook hier weleens hilarisch.

Pijnlijk Jeanine, sterkte met je herstel.

Ik vind het ook fijn om even met de trainer te trainen, net even wat meer gewicht of hh waar ik het zelf zou opgeven.
Morgen weer een pittige funxtion les, ben benieuwd hoe het gaat. Di avond clubpower, zwaardere gewichten dan de vorige x gepakt maar deze periode veel boven oefeningen. Woe fb getraind en interne verhuizing gehad. (Fijn kinderen die van kamer willen ruilen, bedden, kasten, kaptafel trap op trap af) vandaag echt veel spierpijn in m'n bovenarmen. Gelukkig hoefde ik vandaag maar 2x 20 min te autorijden, sturen is geen pretje haha.

Morgen funxtion, zaterdag alleen als toeschouwer van mijn 3 sportende kids en zondag weer fb workout en dan weer het normale ritme.

Fijne sportweek!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 06:49

Ik doe altijd iets tussen de 3×5 en 3x8. Ik weet de theorie niet meer precies, maar dat schijnt goed te zijn. Meestal zet ik gewicht na 2-3 keer sporten omhoog met 2.5kg :) (Dus ongeveer per anderhalve week).

Met squats blijf ik steeds rond de 55kg hangen, dan gaat m'n houding slechter. Dus nu weer terug naar 45kg, houding beter maken en weer opbouwen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:00

Mama3 schreef:
Klinkt als een leuke sportschool Loez en wat heb je dat goed opgelost. Ik ben blij dat bij ons alleen de trainers tips geven wanneer nodig. Ik zou er meteen onzeker van worden. 100 vd 100 lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt fijn voor m'n spieren en leven buiten de sportschool..

Lekker schema hoor LM, hoe lang ben je daarmee bezig of train je niet alles tegelijk?

Nog 5 weken Eugly, spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Wil je tzt een foto met ons delen?

Wat knap Eske 70kg deadlift, hoeveel doe je er dan? 100kg doel? Wauw!

En wat is dat toch met die mannen en sportbroekjes. Eerst cardio en dan spinning in een broek van 5 kg geleden, ook hier weleens hilarisch.

Pijnlijk Jeanine, sterkte met je herstel.

Ik vind het ook fijn om even met de trainer te trainen, net even wat meer gewicht of hh waar ik het zelf zou opgeven.
Morgen weer een pittige funxtion les, ben benieuwd hoe het gaat. Di avond clubpower, zwaardere gewichten dan de vorige x gepakt maar deze periode veel boven oefeningen. Woe fb getraind en interne verhuizing gehad. (Fijn kinderen die van kamer willen ruilen, bedden, kasten, kaptafel trap op trap af) vandaag echt veel spierpijn in m'n bovenarmen. Gelukkig hoefde ik vandaag maar 2x 20 min te autorijden, sturen is geen pretje haha.

Morgen funxtion, zaterdag alleen als toeschouwer van mijn 3 sportende kids en zondag weer fb workout en dan weer het normale ritme.

Fijne sportweek!

100 vd 100 is echt heel veel idd! Ik ga gemiddeld 4x per week :) das genoeg :D

[o]

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 19:46

Mag ik mij hier ook melden?

In februari een maagverkleings operatie gehad moet nog veel kilo,s kwijt maar dat komt wel goed helaas is mijn spierkracht heel erg afgenomen en heb ik afgelopen week eindelijk de stap durven zetten om een afspraak te maken bij de sportschool

Dinsdag moet ik om 8:45 in de sportschool zijn heb twee jaar geleden al is bij een sportschool gelopen maar uit eindelijk door persoonlijke redenen mee gestopt
En door mijn autisme ook een hele tijd niet die stap durven te nemen en nu toch eindelijk gedaan

Ik weet dat ik volwassen ben... Maar kom op zeg dat is een springkussen :P

liespower94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:41

Goed zeg! Hopelijk krijg je er met goede begeleiding snel weer veel plezier in!

Dag lieve Jip, Larix en ik zullen altijd van je blijven houden
[IM] De liefde van mijn leven is er niet meer, dag lieve Jip