Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
loez schreef:Hier begonnen aan de 100 dagen challenge! Vanaf 60 leuke prijzen te winnen bij de sportschool. Gezichtsverzorging, sportmassage, personal training enz! Heb als doel voor mezelf 60x en dan mag ik een nieuwe legging van mezelfde nieuwe casual legging van XXL nutrition
Wel hebben jack en ik kaartjes gewonnen voor de FIBO!! Via onze sportschool werden 2 kaartjes verloot![]()
x_Jeanine_x schreef:Ben gisteren en vandaag geweest
Rustig aangedaan na een teen ingreep van vorige week. Vrijdag weer sporten en maandag m'n andere grote teen helaas. En merk serieus dat je niet zonder dat ding kan.
Mama3 schreef:Klinkt als een leuke sportschool Loez en wat heb je dat goed opgelost. Ik ben blij dat bij ons alleen de trainers tips geven wanneer nodig. Ik zou er meteen onzeker van worden. 100 vd 100 lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt fijn voor m'n spieren en leven buiten de sportschool..
Lekker schema hoor LM, hoe lang ben je daarmee bezig of train je niet alles tegelijk?
Nog 5 weken Eugly, spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Wil je tzt een foto met ons delen?
Wat knap Eske 70kg deadlift, hoeveel doe je er dan? 100kg doel? Wauw!
En wat is dat toch met die mannen en sportbroekjes. Eerst cardio en dan spinning in een broek van 5 kg geleden, ook hier weleens hilarisch.
Pijnlijk Jeanine, sterkte met je herstel.
Ik vind het ook fijn om even met de trainer te trainen, net even wat meer gewicht of hh waar ik het zelf zou opgeven.
Morgen weer een pittige funxtion les, ben benieuwd hoe het gaat. Di avond clubpower, zwaardere gewichten dan de vorige x gepakt maar deze periode veel boven oefeningen. Woe fb getraind en interne verhuizing gehad. (Fijn kinderen die van kamer willen ruilen, bedden, kasten, kaptafel trap op trap af) vandaag echt veel spierpijn in m'n bovenarmen. Gelukkig hoefde ik vandaag maar 2x 20 min te autorijden, sturen is geen pretje haha.
Morgen funxtion, zaterdag alleen als toeschouwer van mijn 3 sportende kids en zondag weer fb workout en dan weer het normale ritme.
Fijne sportweek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers