Grote maat chaps gezocht

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Grote maat chaps gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 22:45

Hey bokkertjes,

ik ben gezegend (kuch) met een aanzienlijke kuitpartij, mede mogelijk gemaakt door een snelle pony gecombineerd met een minder snelle boom...

Nou was ik al lekker bij de welkoop langs gewipt, die hebben namelijk zo veel maten liggen, de xxl zou me wel moeten passen, maar helaas, ik kom nog bijna 10 cm tekort :').

Wie oh wie kan mij dirigeren naar een reuzenchap in dit klein-duimpje wereldje?

Thanks! _/-\o_

Ps, dikste deel van mijn kuit is 53cm :oo

Paardenfann4

Re: Grote maat chaps gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:52

Amazone xl heeft dat volgens mij wel.

AmoorM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:01

Ik heb het zelfde probleem. Zit verschil in mijn kuitmaten. Ene been is 40 en ander 42 ongeveer. 1001 winkels afgestruind en niks kunnen vinden. Lichtelijke paniek dat er voor mij niks bij zat en ik gewoon geen chaps of rij laarzen kon dragen. Toen op maat laten maken bij divoza. Heb ze net binnen. Ben er blij mee! Ik heb ook geaccepteerd dat dit de enige mogelijkheid is om chaps/rijlaarzen te dragen. Dus ben er extra zuinig op omdat ik niet even snel nieuwen kan kopen. Misschien een optie?

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:06

Is het maar voor tijdelijk tot alles weer genezen is of heb je blijvend iets groters nodig? ik weet zelf geen chaps, maar in de categorie meedenken: misschien ipv chaps, een rijbroek met van die grip dingen, zodat je toch grip hebt? of enkel paardrijsokken?
Lijkt mij zo zonde om speciaal een product als chaps te kopen als het issue maar tijdelijk is, dan ben je met een beetje pech aardig wat geld kwijt voor een product waar je later niet meer in past. Een rijbroek of sokken kan je daarna ook nog gewoon aan wanneer alles genezen is

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:15

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:36

Je kunt kijken naar de Horka Jackson. Fijne chaps en ruime kuitmaten.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 21:26

Even weer een schopje met dezelfde vraag. Destijds niet overgegaan op koop omdat het paardrijden niet doorging. Ik ben nu echter weer op zoek en betreffende website heeft alleen maar chaps die niet mijn kuitomvang hebben (51cm). Hebben jullie nog andere tips? Bedankt!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:29

Horka Jackson red je niet met 51cm.
Amazonexl kun je proberen maar die zit er nu mee dat fuller fillies niet leverbaar is.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 21-06-19 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:53

Mocht je wat vinden dan ben ik wel benieuwd! Maar vrees dat je niks gaat vinden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:54

Dan zou je moeten kijken naar maatwerk chaps. Volgens mij deed/doet Petrie dat maar andere merken misschien ook wel?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-19 11:13

Thanks! Zou dat een beetje zonde vinden. Niet dat er zo heel veel af zal gaan (grotendeels vochtophopingen na ongelukken) maar ben ook aan het afvallen.

Is er iets bekend over wanneer amazonexl haar grote maten weer heeft?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:58

Nee helaas is het moederbedrijf van fuller fillies failliet. Ze zijn wel bezig het weer op te starten geloof ik. Maar kan even duren.

Je zou de divoza su├Ęde huismerk nog kunnen proberen, daar kom ik nog net in met vergelijkbare kuiten. Maar deze zijn al wel oud dus weet niet of ze nog hetzelfde zijn.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:18

Ik heb ook nog wel chaps liggen voor die maat waar ik niet veel voor hoef te hebben.. max 4x aangehad!

Max, Ufana, Yellow <3
Max: B+11 L1+10 L2+12 M1+0

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:28

Xyris schreef:
Thanks! Zou dat een beetje zonde vinden. Niet dat er zo heel veel af zal gaan (grotendeels vochtophopingen na ongelukken) maar ben ook aan het afvallen.

Ik heb een paar week terug laarzen laten aanmeten. Hij gaf dat 15 kilo afvallen max 1.5 cm van de kuiten is. Dan zou je dus extreem af moeten vallen om slankere kuiten te krijgen.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:44

Xyris schreef:

Je kan haar op haar facebook pagina of email misschien even aanspreken. Volgens mij was ze wel bezig met een andere leverancier voor chaps en rijlaarzen.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 17:36

Je zou de decathlon kunnen proberen. Hun chaps gaan officieel maar tot kuitmaat 45 cm, maar ze zijn erg stretchy en vallen ruim, geen idee of ze 6 cm ruimer gaan vallen, maar voor die prijs misschien eens het proberen waard? Ik moest iig een maat kleiner dan volgens de maattabel was aangegeven.
https://www.decathlon.be/nl/p/minichaps ... 54&c=ZWART

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:09

Fuller fillies is samen/ onder de naam van plus in boots bezig. Ik zou even een zoek machine gebruiken of contact met amazone xl erover opnemen. Hier erg blij met mijn fuller fillies chaps.

wegens kastopruiming diverse dekens, dekjes etc te koop ; https://www.bokt.nl/markt/my-ads

springen is passie, dressuur is een kunst

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:41

Ik heb laatst bij Boerenbond een paar gekocht voor 18 euro omdat ik niet meer in mijn dure Ariat chaps pastte... Ik heb wel 10cm minder omvang dan jij, maar er zat veel rek op de chaps en ik had niet de grootste maat nodig.

Help jij mij de vroedvrouw te worden die jij graag aan je zijde zou willen hebben? Check de link: https://getfunded.nl/campagne/7872-maak-mij-de-vroedvrouw-die-jij-bij-je-bevalling-zou-willen-hebben

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie