Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:06

Nynkster schreef:
Ik kom even binnen vallen, Lina is drachtig gescand!!!
Ben zoooooo ontzettend blij! Nu aan het regelen dat ik haar hopelijk morgen of zondag op kan halen!

Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*

X appel super dat Lars het weer zo goed deed, en buiten uitgestapt, top!!
Hoofdstel staat Rissa wel goed!

Pff patty hoe hou je t vol :')
Lekker wat sprongetjes gemaakt met Baby, top!
En wat super dat ze ook 2x al op Krisje gezeten hebben, pakt ze het braaf op?
Wat een mooie stallen, heerlijk!!

Sbravour Fien kennis gemaakt met allerlei enge dingen, sueper!

Nynkster Lina inmiddels weer lekker thuis?
Je andere pony is ook een knapperd!! Ziet er al best volwassen uit voor zo'n jonkie

Jolynne wat een mooie resultaten!

Xnynkster fijn dat Lina zo makkelijk de trailer op ging!

Amado kennis gemaakt met het bit. Snap dat je voor de wa gen liever niet bitloos begint

Mirjam heerlijk dat Kyara het zo ontzettend braaf oppakt! Genieten!!

Ken heeft nog even genoten van haar vakantie. Lekker op de wei, poetsen, knuffelen en grazen aan de hand. Denk dat we haar morgen weer oppakken.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+27
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

Nynkster

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:38

Mirjam : fijn dat het goed ging! Pleziertje om mee te werken dus!

Melissa : heerlijk zeg! Dan beginnen we weer tegelijk!

Alles is goed verlopen! Caia stapte stoer de trailer op en was zoooo blij om haar vriendinnetje weer te zien <3

Bij de nieuwe plek aangekomen ging het eigenlijk prima. Eerst even in de bak met de haflinger van de eigenaren. Toen samen in klein stukje weide omdat het grote stuk gemaaid was. Daar kunnen ze over ongeveer een week weer in!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ga haar morgen even lekker schoonmaken en weer fatsoeneren! En dan even dagje bijkomen en gaan we weer aan de bak! Zit nu in een leuke omgeving om te mennen, overal goede maar vooral rustige fietspaden. Dus kan alle kanten op! Binnenkort paar keer oefenen met op straat mennen maar dan hoop ik wat leuke ritjes te kunnen maken!

En lina heeft haar eigen volgtopic! Volgen jullie mee? Kunnen we samen lang aftellen :+
[KS-MK] Welsh topper verwacht in 2019!

Welsh Mountain pony's <3

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 21:45

Zo even een bijleespost maken :+

xApple, Fijn dat Lars het zo goed doet. Dan kan je er snel zelf op, super leuk zeg! Dat is niet echt tof van je zadelmaker, hopelijk kunnen ze je nog ergens tussen door plannen?
Wat is Rissa knap met het hoofdstel zeg <3

Kabayo, Gaaf dat Zilver gedekt is. Ook al drachtig gescand?

Nynkster, Gefeliciteerd met de drachtige Lina *\o/*
En wat een knapperd is Caia zeg <3 Dat word en mooi koppel voor de wagen over een paar jaar.
Gaat het goed op jullie nieuwe plek? Wat top dat het laden zo goed ging +:)+

Pattypaard, Jeetje dat is wel heel erg druk dan :j Prachtige stallen zeg <3
Ik ga mee in het commentaar van de andere op je filmpjes.

SBravour, Fien is lekker nieuwsgierig naar de attributen hihi

Jolynne, Wat jammer dat de ene gediskwalificeerd werd, maar veiligheid boven alles inderdaad.
Ik heb me toch altijd al afgevraagd waarom moeten die pony`s zo opgesteld staan dat ze volledig wijd staan. Dus achterbenen zover naar achteren?

Amado, Geef je groot gelijk dat je het bit rustig introduceert. Als het goed gaat kan je altijd nog terug naar bitloos toch?

Mirjamalvaro, Wat gaaf zeg dat Kyara zo braaf is. En jij alle spannende situaties overleefd hihi..

Nou Kensi is verhuisd vrijdag O:) Het heeft me wel 10 jaar van mijn leven gekost maar het is gelukt haha..
Paard niet verdoofd. Laden ging super, stond er met 2 minuten in. Paard vast gezet, alles dicht. Zelf in de auto gestapt en gelijk gaan rijden. Kensi was het er niet zo mee eens en heeft de eerste 10 min de trailer bijna afgebroken :x Geen seconde rustig geweest, zowel op de rechte stukken als in de bochten stond ze te springen in de trailer en die ging echt goed tekeer :\ Vriendin van me reed en daar was ik maar al te blij om, want ik was doodzenuwachtig en zat vervolgens te huilen van de spanning in de auto %) Eenmaal op de snelweg werd ze iets rustiger, maar toen we de snelweg weer af gingen begon ze weer te stuiteren. Gelukkig heelhuids op stal aangekomen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik deed het deurtje open om de trailer binnen te gaan en Kensi was zeiknat en de trailer 1 grote sauna. Arm diertje had een hoop stress gehad. Ze liep wel super braaf de trailer achteruit af. Maar wat was ik blij dat we er waren zeg. Over een poosje gaan we rustig aan maar een beetje oefenen met de trailer om er een fijne/veilige plek van te maken voor haar. Aan de slag met wat grond werk.

Gisteren ochtend heb ik haar even gelongeerd, zodat ze daarna rustig de wei op kon ipv als een malle te gaan rennen. Nou dat was erg verstandig, ze ging met haar staart op haar rug als een varkentje door de longeerbaan. En lopen dat kreng joh :~ :~ Gelukkig relaxt af kunnen sluiten en gestopt toen ze ontspannen was.
Daarna mocht ze met een friesje op de wei en dat ging echt super goed. Dus ze staat nu lekker met een maatje op de wei.

Vandaag wilde ik er eigenlijk voor het eerst op, maar helaas haalde ik haar vanmiddag met een krom ijzer van de wei af. Dus morgen komt eerst de smid om het ijzer er weer netjes onder te zetten en dan kunnen we hopelijk morgen avond er op :D

Hier nog een paar foto`s van het longeren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+2

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:50

odenxia: daar vraag je mij wat, ik weet het eigenlijk zelf niet echt hihi. Weet wel dat velen durven overstrekken met de achterbenen of hals langer en hoger instellen om dingen mooier te laten lijken..dus bv om een onderhals minder opvallend te maken en de nadruk op iets anders te leggen.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:51

Aaah arm paard, zo spannend ritje. :(:)
Lekker oefenen nu inderdaad.

TE KOOP: Perfect Fit MT, zwart hengstveulen dressuur sportstam

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 21:53

Ja was echt wel zielig had ook echt met dr te doen.

Hihi zo`n gekke vraag is het dus niet haha..

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:48

Odenxia, fijn dat ze er onverdoofd op ging. Toch wel dus :) Jammer dat ze tijdens de rit onrustig was, waarschijnlijk een stukje verlatingsangst.
Als ik je een tip zou mogen geven, geef haar een weekje de kans om te settelen met enkel training aan de lijn. Zoals je zegt was ze erg overdonderd van alle indrukken. Liever nu een paar dagen de kans geven om zich thuis te voelen, dan dat je morgen gelanceerd wordt, of je later in de training er achter komt dat je haar toch wat overvraagd heeft. Veel mensen onderschatten de impact van een verhuizing, een jong paard heeft tijdelijk geen moment van rust in zijn dag.

Dawson123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:45

Wat een gave dingen allemaal zie ik voorbij komen!

idebxia irritant dat ze zo onrustig is op de trailer, komt vast goed in de toekomst!

Kabayo gaaf joh dat je gedekt hebt ben benieuwd! Ik heb er over heen gelezen maar met welke hengst is het ?

Nynkster Gefeliciteerd!! Lijkt me zo gaaf om te dekken, is echt nog een droom van mij

Pattypaard Onwijs gaaf die stallen zeg! Hebben jullie verder ook een accommodatie aan huis met bak en wei etc?

Amado haha wat een super stoere shaving tattoo heeft Amado !

Jolynne Omg jij hebt ook al van die mooie mini paardjes

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 09:22

SBravour, Over het laden zat ik ook niet in hoor. Maar wel over de reis en mijn gevoel had dus gelijk. Een volgende keer zou ik ze gewoon verdoofd hebben, dan was het toch allemaal wat rustiger gegaan. Weer een goede leer voor me.
Bedankt voor je tip, maar dit is geen paard waar ik nu niet op moet gaan zitten. Als ik dr nu te lang laat staan zonder er even op te gaan, word de drempel alleen maar groter om erop te gaan. Wil niet zeggen dat ze natuurlijk keihard aan het werk moet, maar we gaan er wel gewoon even op.

Dawson, Ja hoor vast wel. We hoeven nu niet meer weg van stal in principe dus we gaan nu rustig oefenen met dr op de trailer.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:53

Nynkster hoe vond Lina het weer wat te mogen doen?
Ze zien er heerlijk tevreden uit op hun nieuwe stekkie!

odenxia vervelend dat Kensi eerst zo onrustig was op de trailer.. Zal vast beter worden als ze er wat vaker op heeft gestaan
Longeren ziet er braaf uit! Balen van het ijzer..

Wat heb ik toch een heerlijk paard. Vandaag na een dikke week er weer op. Even longeren en opstappen en wegrijden. Totaal geen spanning oid. Pa was met het gras in de wei ernaast bezig, er liepen net weer 2 nieuwe pony's achter de bak. (die waren natuurlijk wel even heel intressant) En vanwege omleiding enorm veel verkeer. En ze loopt er rond alsof ze dat al jaren doet <3
We hebben beide kanten alleen wat simpel stap en draf gedaan. Woensdag mag ze weer even. (als de avond vierdaagse niet hierlangs komt :p )

Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:03

Heerlijk melissa.

TE KOOP: Perfect Fit MT, zwart hengstveulen dressuur sportstam

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:06

Wat fijn melissa! Wil ik ook :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:24

Oeps ken dus best wel druk op trailer! Misschien binnenkort even beetje oefenen? Beetje opbouwen met trailer rijden. Lekker rustig aan opbouwen, op nieuwe stal is altijd wel even spannend voor ze!

Melissa : Leker zeg dat ze zo relaxed zijn! Dat is wel echt fijn werken!

Lina vandaag even lekker gewassen, daarna zag ik dat ze bij de schouders ongelijk was. Even goed gekeken maar er zit een soort van bult op haar schouder. Denk dat ze een trap heeft gehad ergens, even aankijken en anders even een osteopaat erbij halen en/of dierenarts.
Afbeelding
Afbeelding

Links is dus dikker dan rechts.

Toen even aan de longe gedaan om te kijken of ze er ook onregelmatig door liep, maar dat was gelukkig niet het geval. Ze vond het niet lekker als ik eraan zat maar was minimaal.

Afbeelding

Ze is nu weer heerlijk schoon en blij. En ik ook want ik hou van schone ponys <3 Laat haar manen eerst weer aangroeien en dan hopen dat ze net zo mooi worden als die van haar zusje

Afbeelding

Welsh Mountain pony's <3

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:29

dat is schrikken! Flinke bult, even in de gaten houden idd. Maar je hebt best kans dat het over een paar dagen al weer weg is :) Hoop het voor je! Ze is mooi wat uitgezwaard, ze was zo dun een tijdje geleden ;) Ziet er goed uit nu!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:43

Ja ze was heel dun! En ik maar voeren en voeren.. Nu lekker op gras moet ze goed bijkomen, en dan hopen dat ze niet weer dun wordt! Denk dat dat kwam van veranderen van eigenaar, 2 keer verhuizen en natuurlijk zoveel nieuwe dingen en vriendjes

Welsh Mountain pony's <3

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:11

Kan goed hoor! Hier zelfde verhaal. Nu mooi buikje. Afbeelding (2 weken terug)
Meestal dan, soms ineens weer wat dunnig helaas.
Hier bijv weer wat dunner (afgelopen weekend)
Afbeelding
Gek hoe snel het wisselt soms bij die paardjes hoog in het bloed.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 00:12

Nynkster, fijn dat alles goed is gegaan!

Odenxia, zodra alles helemaal vertrouwt is gaan we idd gewoon weer bitloos :D
Wat vervelend van tijdens de trailerrit. Mooi dier is t!

Dawson123, dankjewel!!

Melissa_93, wat heerlijk. Hoop dat dat met Amado ook gewoon kan over een tijd!

Nynkster, oei wat een dikke plek! Idd wel goed idee als het niet verbetert om er iemand bij te halen

_______

Vandaag wordt Amado even lekker verwend. Mijn aller liefste maatje is vandaag namelijk 3 jaar geworden!
Zo dankbaar dat ik al zn verjaardagen samen heb mogen vieren, op naar de volgende 30 jaar <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:36

Ja het kan zo snel veranderen sbravour! Hoop dat ik haar deze zomer qua gewicht/spieren in ieder geval goed ga krijgen. Dan is de Bevalling straks ook wat makkelijker voor haar :j

Gefeliciteerd met je knappe paardje amado!! Op naar jaren veel plezier en leuke dingen!

Welsh Mountain pony's <3

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-18 09:44

Melissa_93, wat braaf zeg na een week opstappen en wegrijden. Echt heel fijn. Ik zou idd ook even passen als de avond vierdaagse langs zou komen hihi.

Nynkster, wat ziet Lina er goed uit zeg. Balen van dr schouder ziet er inderdaad dikker uit. Een trap of verrekte spier door een glijer zou inderdaad goed mogelijk zijn. Even goed in de gaten houden maar. Dat is wel handig van die kleintjes kan je goed van boven af vergelijken hihi.
Ja ik ga met Kensi ook rustig oefenen hoor. Zo`n rit 1x maar nooit weer 8)7

SBravour, Ja apart is dat he, dat ze soms wel met de dag wisselen in buikigheid. Die van mij mag ook wel wat vetjes erbij hebben, maar dat komt wel goed nu ze weer op het land staat. Maar met zo`n bloederig type is het er ook zo weer af.
Mijn oude merrie zag je zelfs verschil van ochtend en avond. In de ochtend voor ze de wei op ging was ze mooi in proportie, maar als ze de wei af kwam eind van de dag had ze echt een gras pens :=

Amado, gefeliciteerd met je knapperd. En wat braaf man al die ballonnen en slingers haha *\o/*

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:34

xApple, ah haha die foto van lars echt heel sielug ja

We hebben mijne helemaal binnenstebuiten gekeerd op de kliniek, ze reageert vooral op stress heb ik het idee. Stro zou kunnen maar eerst deed ze het niet in de stal, nu wel dus zou ook bijzonder zijn!

Wel fijn dat je iemand goed hebt om te helpen met rijden nu! Straks weer lekker zelf. Balen van de zadelmaker ook niet echt netjes zo last minute.

ah leuk zo eerste keer buiten!! Risa is ook wel echt heeeel mooi, ze is een stuk lichter niet?

@Kabayo, ah gefeliciteerd! Hopelijk gelukt! Als ze leeg is gaan jullie dan nog eens, Is het niet al vrij laat of vergis ik me daar totaal in? :-)

@nynkster, jaaaaa lyna baby <3
Die kleine ziet er ook al mooi uit!!

Flinke lina zo cute die trailer foto

Gek die bult! hopelijk valt het mee en trekt het wat bij.

@pattypaard, longeren met zadel ging als vanzelf! Had ff een leer zadeltje er op gegooid zonder beugels maar boeide ze totaal niet.

Zooo mooi paardenplekje voor Baby!

@sbravour zo die lijkt me echt wel heel braaf ja!!

Jolynne; Ah zonde dat het zo ging maar is ook allemaal wel spannend! Al bij al wel een hele ervaring rijker natuurlijk

@amado, knap wel zo hoor! En gefeliciteerd! Braaf beestje zo mijne zou me vermoorden denk ik haha

mirjamalvaro; zo heerlijk zo een braaf paard! beetje spanning is normaal toch, zo lang ze het onder controle kan houden!

odenxia
Ah ziet er goed uit! idd niet te snel doen maar beetje longeren en mee bezig zijn kan geen kwaad. Jij kent je paard het beste

Toch wel spannend dus!! Maar heeft ze wss ook wel veel mee geleerd. MIjne besefte na 4 keer ineens dat ze gewoon in de trailer kon en dat we haar er echt wel terug uit gingen halen. KOmt goed!

Zo bijgelezen, wij hadden paar slechte dagen maar nu gaat het gelukkig weer wat beter. Gisteren even kort aan de longe met zadel maar ze schudde dus al vrij snel gestopt. Vandaag op de middag gegaan dan is ze altijd beter. Ging heel goed! Eerst even zonder iets, daarna eens met longeerhulp geprobeerd. als ze lang laag loopt komt er ook ontspannende stof zeg maar vrij blijkbaar dus dat wou ik eens proberen tegen het schudden. Hier een filmpje. (ik loop veel mee zie ik nu, maar dat vind ze ook wel fijn, en ook best wel slenter volgende keer iets actiever!)

Denken jullie dat hij zo mooi afgesteld staat? Ze zoekt beetje de grens op maar ze loopt over het algemeen wel rustig ontspannen zo.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:12

Gefeliciteerd amado!! Geweldige foto's <3 en voor het eerst een bitje in. Goed zeg!

Km bedankt! Oh dat maakt mij niet zoveel uit. Ze is nog jong. Al hoop ik dat het nu wel gepakt heeft. En anders een later veulen.
Jammer dat hij zulke slechte dagen had. Qua longeren zou ik dat ding gewoon weggooien. Hiermee zaag je iedere pas in de mond.

Nynke flinke bult. Hopelijk snel weg.

Melissa wat super zeg!!

Dawson dankje! Bartele 472
Afbeelding

Odenxia nee nog niet. Nog 15 dagen wachten
Goed leermomentje voor kensi. Vaker doen , des te braver ze worden. Knap paardje!!

Mirjam klinkt super. Braaf paard!

Jolynne prachtig dier zeg <3

Zilver haar eitje is weg :D Ik haal haar zaterdag weer op. Nog 15 dagen aftellen!

My dear... If pretty is all you have , ugly is all you are
[KS-MK] Zilver word voor de tweede keer mama!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:13

@kabayo oh dat vind ik nogal kort door de bocht :+ als ze gewoon lang en laag loopt zaagt dat ding niets in de mond hoor, is gewoon normaal meeverend contact. Hangt zelfs gewoon in een boogje vaak. :-)

Fijn dat je Zilver bijna kan ophalen!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:21

Nynkster dat is een flinke bult zeg! Idd even aankijken

Ken is ook behoorlijk ingevallen nadat ze verhuisd is. Ze had toch wel aardig wat stress na de verhuizing in combinatie met groeien denk ik. Ze begint nu ook weer mooi vol te worden

Ziet er goed uit Sbravour!

Amado gefeliciteerd met je knapperd!!

Odenxia haha ja dan gaan we zeker niet rijden of longeren. Ga niet onnodig het probleem opzoeken.
Vorig jaar met mijn Z paard heb ik alle hoeken van de bak gezien, terwijl die toch al wel het nodige kende :P

KM balen van de slechte dagen..
ik ben zelf totaal geen fan van deze longeerhulp maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:25

Bedankt voor de sterktewensen vorige week. Het viel me zwaarder dan ik had verwacht, de bijzetting. Ik had niet verwacht dat het me heel veel zou doen, het is "maar een pot as" en niet meer mijn mama, maar het voelde heel anders. Pap en ik waren met zn tweetjes en hebben haar samen van het crematorium naar de begraafplaats gebracht met de auto. Daarbij kwamen we langs het huis van mijn ouders. Deed erg veel pijn, niet gewoon met pap en mam naar huis kunnen gaan en beseffen dat dit de laatste keer was dat mama zo dichtbij haar geliefde boerderijtje met haar geliefde tuin en huisdieren was. En ook de laatste keer dat we samen in de auto ergens naartoe gingen. Bah bah bah, het klopt gewoon van geen meter allemaal :(.

Anyway, gisteren mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk gehad (en vandaag de tweede) en dat is ondanks de vele nieuwe indrukken erg leuk. Ik denk dat ik daarin een goede keuze heb gemaakt.

Gisteravond heb ik na 2 weken weer even tijd gevonden om op Veroon te stappen. We hebben alleen even gestapt. De mesthoop die naast de bak lag is deze week opgehaald en ze vond het een beetje spannend om langs die lange zijde te lopen. Toen ze dat toch braaf beide kanten op had gedaan hebben we afgerond. Ik wil deze week graag nog een keer met haar bezig. Ook wil ik graag weer het meeposten hier oppakken vanaf nu.

[o]
Veronia (v. Macho Polo x Onno S) B + 11 / L1 + 4 voor 2021 drachtig van Ecksteins Eminenz
Florentino (v. Florencio x Rockefeller) - Aik (v. Highline x Jetset D) - Wainonia (v. Oliver x Wolfgang)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:07

KM : Wat je zelf zegt klopt wel, beetje een sukkeldrafje. Ik loop zelf ook nog redelijk veel zodat ik niet voor haar komt, dat ze stopt. Longeerhulp lijkt wel goed te zitten. Had gister een interessant gesprek met een vriendin van me, zij doet opleiding NCSAH en vertelde me eigenlijk iets super logisch. Door dat de longeerhulp maar een klein oppervlakte op de rug heeft zijn dat maar 2 wervels. Wat eigenlijk een vervelende druk is (dus rug niet goed gebruiken, ook krijgt het paard elke pas een ruk in de mond als ze hun been naar achter brengen. Waardoor ze de druk van het bit gaan mijden, dat doet natuurlijk pijn. Stof om over na te denken. Ik gebruikte mijn longeerhulp ook wel eens maar was er sowieos niet heel tevreden over.

Elina : Aftellen dus!!!!

Murosch : Zware tijden heb je gehad! Hopelijk kunnen jullie het goed verwerken... Het is niet niks
Fijn dat je nieuwe werk leuk is, dat geeft hoop! En fijn dat veronia braaf was!

Gister heb ik even gelongeerd met Lina, was onverwachts eerder thuis en het was mooi weer ervoor. Even kwartiertje/20minuten geslingerd met haar. Ze moest er duidelijk weer in komen maar was wel heel braaf.

Daarna lekker voetjes geschoren en weer even netjes gemaakt (ze staat op helling dus vandaar de hoge kont) Vanavond ga ik fotos van haar maken, denk dat ik maar even knotten in doe {:}

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Welsh Mountain pony's <3