Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
Valerie93 schreef:Net nog 4 proefexamen gemaakt. 2 geslaagd 2 gezakt. Samenvatting gemaakt van alles wat moeilijk vind of foute maakte. Morgen even langs rijschool kijken of voor volgende week een theorie examen kan plannen en da in tussentijd me boek nogmaals lezen en samenvatting
Polly schreef:Valerie93 schreef:Net nog 4 proefexamen gemaakt. 2 geslaagd 2 gezakt. Samenvatting gemaakt van alles wat moeilijk vind of foute maakte. Morgen even langs rijschool kijken of voor volgende week een theorie examen kan plannen en da in tussentijd me boek nogmaals lezen en samenvatting
Je mag mij evt ook een pb sturen met wat je lastig vind (als het ff kan met screenshots van examen maar hoeft niet) dan kan ik evt even meekijken en je misschien wat handige tips en trucs meegegeven.
Polly schreef:afhankelijk van hoe stijl de berg is he.
Als ie stijl is in lagere op en af.
Denk erom dat je geen antwoorden gaat leren, dat lees ik hier al een beetje "in het vorige examen was dit het antwoord en dat is nu fout". Misschien wel hetzelfde plaatje maar is ook de vraag hetzelfde?
Stuur maar door als je tijd hebt.
Valerie93 schreef:Ik kan voorlopig nog even leren. Heb vrijdag 13 juli pas mijn theorie examen. Had gehoopt toch wat eerder op te kunnen maar helaas.
Amaryllis schreef:Valerie93 schreef:Ik kan voorlopig nog even leren. Heb vrijdag 13 juli pas mijn theorie examen. Had gehoopt toch wat eerder op te kunnen maar helaas.
Dat valt nog mee, ik wilde vandaag voor een leerling theorie reserveren in Arnhem en toen was de eerste optie pas 29 augustus
Amaryllis schreef:Het schijnt dat er ook rijscholen/ondernemers zijn die continue examens opkopen voor van die spoedklasjes, waardoor het beeld wat je ziet heel erg vertekend. Niet fijn
Polly schreef:Amaryllis schreef:Het schijnt dat er ook rijscholen/ondernemers zijn die continue examens opkopen voor van die spoedklasjes, waardoor het beeld wat je ziet heel erg vertekend. Niet fijn
Hoe zou jij het dan doen als je theorieles aanbiedt met vervoer naar de examenlocatie? Dan is het best handig als ze allemaal ongeveer op hetzelfde moment examen doen
Gebruikers op dit forum: enny, Vagabondo en 13 bezoekers