Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:16

Cer schreef:
wat ik me afvraag.. misschien hebben jullie er ervaring mee..
maar ben ik de enige die ziek wordt van proteïne shakes en supplementen? :')
Of het nu een shake, reep of iets is, ik word er een soort misselijk van en ongemakkelijk..

Oh en.. voor het oefenen op de grond, dus sit-ups en dergelijke, waarbij je billen op de vloer liggen.. ik krijg last van mn boxer of string.. wat is nou fijn ondergoed om mee te sporten (grondoefeningen) zonder dat je blaren of dingen krijgt... :')
Te genant gewoon.. maar goed, iemand?

Neem je die meteen na je training? Ik wacht altijd een kwartiertje ofzo maar heb nergens last van.
Vind het heerlijk een shake of reep :j

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:40

Ik heb vanmiddag ook weer lekker getraind, het duurde even voordat ik mij van mijn bed/bank had gesleurd want de planning was om 10.00 te gaan maar werd 12.30 XD
maar heb wel lekker 1.5 uur gesport.

En mijn schema helemaal volgehouden! plus bij de meeste oefeningen kon ik of hetzelfde gewicht als de vorige keer en een aantal weer 1 stapje zwaarder. en het meest trots was ik dat ik 2 min hardlopen achter elkaar volhield *\o/* .
heb dit keer gedaan. en dit lukte ^^
-4min inlopen 5km/p uur
-2 min hardlopen 8km
-3 min lopen 5km
-1.5min hardlopen
-3.30 min uitlopen

dinsdag krijg ik meting/weging en denk ook nieuw schema, ben benieuwd.

ik neem soms een reep maar die ik had vond ik niet echt lekker, waar ik laatste tijd wel fan van ben zijn die kwarkjes met 20gram eiwit erin en die hadden ook shakes. dus heb die soms na de tijd en een banaan na de tijd bevalt mij ook wel goed. voor de tijd eten vind ik soms nog lastig wat nou het handigste is. niet te zwaar maar wel genoeg energie

Echte naam is Iris :)
15/28 start 04-01-2017 Kerstmuts

gribaldi

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:34

Beste is om een pre workout te nemen en na het sporten pas je volledige maaltijd.

Ik sport in de avond, dus van te voren een pre work out dan sporten, meteen na het sporten een post wo en dan anderhalf uur later avond eten.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:42

Ik ga ook eens voor die eiwit kwark kijken. Waar koop je die?

Nou man ik heb spierpijn! Vooral m’n bovenbenen en billen! Vanochtend nog les gehad met m’n paard. Dat ging eigenlijk heel goed, maar opstaan en auto in en uit... Help! Hahaha..

Bonnie :+
Instagram; Bonnie_gypsyhorse

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:08

Pas op, in die kwarkjes zit dan 20 gram eiwit maar veel suiker en kcal. Naturel kwark blijft het beste

Hier ook weer lekker getraind.
Gisteren benen gedaan en vandaag bovenlichaam. Nu ik bijna 40kg kwijt ben ga je goed Mn spiermassa zien. Leuk hoor!!

De eiwitshake van xxl ntrition is mijn favoriet. 32gram eiwit en 150kcal. Hij blend ook heel goed. Met ongezoete amandelmelk echt heerlijk!
Nu aan het koken; runderbraadworst met linzen pasta (20gram proteïne per portie pasta)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:39

Oh thanks voor de tip! Dan houd ik het gewoon bij m’n naturel kwark! En na het sporten een eiwitshake.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:07

Geen extras hier. Shakes en andere eiwit bronnen vallen verkeerd. Ben slordig met de amandel en zonnebloem poeder. Eet dat met mueslimaar vergeet altijd rijstmelk te kopen.

Vandaag tweede traindag gehad van deze week morgen vroeg weer. Triceps en biceps au nu. -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:14

Ik neem soms een eiwitshake of reep na de training, ligt eraan of ik er zin in heb en aan wanneer ik een maaltijd ga eten. Als er tussen de training en een maaltijd in nog 2 uur zitten, en ik heb behoefte aan iets tussendoor, dan neem ik het dus wel eens. Het valt namelijk wel als een blok op de maag bij mij.
Train ik ‘s avonds dan neem ik liever een beetje magere kwark en evt magnesium tegen de spierpijn.

Verder wil ik nog wel eens pre-work out nemen en heb ik ook wel eens fatburners gebruikt.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:09

Hebben jullie nog tips tegen spierpijn?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:15

Licht bewegen warm houden en eventueel een pijnstiller. En uitzitten.

Zo weer trainen, niet heel veel zin want nog flinke slaap. Maar ja moet ook iemand oppikken die meehelpt een loodzware aanhangwagen te lege daarna. Dus even een twee drie hup.

Dream fatburner oeps niet zo gezond voor een lijf. :n

Mijn ontbijt nu twee volkoren crackers met zoet beleg. Nog niet veel honger, knaag zo wel in de auto wen appel weg nog.

Y; Dag oude man

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:31

Ah gelukkig heb ik een lopend beroep dus hopelijk word het vandaag wat minder. Als dit Zondag nog zo is weet ik niet hoe ik zou moeten trainen?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:46

Ladyloe schreef:
Ah gelukkig heb ik een lopend beroep dus hopelijk word het vandaag wat minder. Als dit Zondag nog zo is weet ik niet hoe ik zou moeten trainen?

Zondag zal het wel over of iig een stuk minder zijn verwacht ik :j meestal is het 2 of 3 dagen.
Misschien nog even stretchen tussendoor?

Op zoek naar een leuke fotoshoot, omgeving Ridderkerk?http://www.SuzanneFotografie.nl :wave:

Benieuwd naar mijn fotografie?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:51

Ik kom even binnenvallen :o zal straks nog wel meer vertellen over wat ik kwa sporten allemaal doe! Lees al een tijdje mee :j

Ladyloe schreef:

Zondag komt het wel goed, ik had afgelopen zondag een enorm zware training en kon amper lopen de volgende dagen, woensdag weer getraind, had nog een beetje spierpijn, maar het voelde super fijn. Met een beetje spierpijn voelt het bij mij na een training altijd beter aan.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:36

Bluh. Ik wil wel gaan, maar ik heb zo'n hekel aan de drukte. Al die jongemannen die je aan zitten te staren >;) Pffff

Bodybuilding, baby! 8-)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:14

Rebel_Jits schreef:
Bluh. Ik wil wel gaan, maar ik heb zo'n hekel aan de drukte. Al die jongemannen die je aan zitten te staren >;) Pffff

Dat gevoel ken ik wel hoor. Toen ik van de week voor de eerste keer ging waren er ook van die fit chicks. Weet je we moeten allemaal ergens beginnen. En het feit dat je daar bent is toch super goed!? Ik kan mezelf gelukkig goed afsluiten voor de rest, muziek op oortjes in en gaan. Ik ga trouwens in de ochtend, dan is het nog niet zo druk en bij ons veel oudere mensen hihi.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:16

Rebel_Jits schreef:

Ik schaam me ook altijd een beetje als ik in het "mannenhoekje" sta. Kom ik daar met mijn 4kg dumbells.. staat er zo'n gast naast me met 20kg.
Vanmorgen was het wel echt druk. Normaal zijn er op vrijdag 2 anderen ofzo maar nu echt wel meer.
Wel even de trainer mee laten kijken met de deadlift.
Mede door dit topic gisteren een Challenge met een collega aan gegaan. Eind augustus lichaamsgewicht + 10% :')

Op zoek naar een leuke fotoshoot, omgeving Ridderkerk?http://www.SuzanneFotografie.nl :wave:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:46

Dat had ik toen ik voor het eerst burpees moest doen... wilde het liefst ergens in een donker hoekje staan :')
Nu doe ik ze gewoon midden op de mat :j

Hing vanmorgen lekker aan een machine toen een trainer naar me toe kwam “Hey, hoe bevalt je nieuwe schema?”.
Dus ik direct de tel kwijt... “tja, dan begin je overnieuw... en 1, en 2, en 3 ~~}>
Kon m wel wurgen! -:(- _O-

-The outsider for life-
Ambassadeur van
Dogstar Foundation

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:41

Lm :D

Niks van mannen aantrekken. Ook hier wel hoor, is aparaat weer volgehangen met 25 kilo gewichten en niet opgeruimd, tjsa dan vraag ik diegene die heeft laten hangen toch echt even leeg te halen. Krijg dan ook wel opmerkingen ga naar de vrouwenhoek. 8)7 ach meestal maak ik de opmerking daar hebben ze geen zware stangen zoals je weet. Hihi. :') maar moet zeggen dat zijn er twee of drie. Door de fijne mix fit wedstrijden oud dik mager gehandicapt. Iedereen respecteert elkaar.

Vandaag wel mijn medetrain mannen uitgelachen. Die hebben een nieuw schema met zwaardere oefeningen. Vandaag waren ze aan het worstelen met een paar nieuwe oefeningen met grappig vertrokken gezichten, halve pogingen en opgeven en tellen met van die hoge geknepen stemmetjes _O- was zo komisch om te zien en horen. :)) ze worden iets harder aangepakt en nu moeten ze ook zweten }>

En hier lukte twee schouder oefeningen weer zonder pijn. Eens afwachten hoe verder vandaag en morgen gaat aanvoelen. Maar he he zou tijd worden.

Maar gaat denk ik wel eea mogelijk veranderen. Eigenaar is zeker voor de rest van het jaar uitgeschakeld mogelijk voor altijd behalve schemas maken, bardienst en aanwijzingen zonder tillen. -O-oudste zoon gaat nu versneld de boel overnemen mogelijk samen met zijn moeder en jongere broer. Begeleider die even niet met pensioen gaat, extra mensen er voorlopig bij om de 40 uur die wegvallen op te vangen. Zoon werkt al lang mee en heeft ook eigen bedijfje binnen dat van zijn vader als pt.

Y; Dag oude man

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:29

Karuna, wat een gedoe %) Helpt de eigenaar je met je oefeningen en schema's? Als de zoon dat kan overnemen, kan dat een frisse wind zijn natuurlijk.

LadyMadonna :') Hier wachten ze braaf tot je klaar bent met de oefening, juist om je sets en rusttijden te respecteren (ivm strict schema van sommigen).

Het is niet van schamen hoor, ik pak leuke gewichten voor een vrouw en heb geen slecht figuur. Maar als een vent maar wat rondslingert aan de optrekbar, terwijl ik dumbbell rows doe en 'm letterlijk zie staren via de spiegel.. >;) Dude, please.
Ben toch gegaan net en het is nog eens bevestigd dat ik m'n grip moet optrainen :+ Kan net aan 10 HH legraises blijven hangen aan de bar, daarna begeven mn handen het. En m'n buik voelt niks, haha.

Bodybuilding, baby! 8-)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:10

Zoon doet ook schemas al jaren net als een ander persoon dus dat is geen probleem. :j daarin kan hij weg wegvallen. Heb geen echt schema ivm mijn gammele lijf. Doe zo n beetje altijd dezelfde oefeningen alleen langzaam zwaarder. Wel kan ik afwisselen welke ik doe. Vandaag weer ook rug alleen andere aparaten. Maar zowel vader als zoon kunnen me met aangepaste oefeningen goed helpen.

Alleen vooral sneu voor hemzelf. Lust en leven, vol aan het trainen om wedstrijd te doen dit najaar weer ondanks zijn leeftijd en dan boem je kan en mag niks meer. -O-

Y; Dag oude man

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:10

Doen jullie eigenlijk nog iets van een cooling down op een crosstrainer oid?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:19

Ladyloe schreef:

Ik niet, mijn cooling down is het lopen naar de auto :))

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:25

Ladyloe schreef:

Soms wel, of even op de loopband wandelen. Meestal 5-10 minuten. En anders is m'n cooling down het naar huis fietsen :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:07

Ladyloe schreef:

Na elke les wordt het steevast gezegd, maar meer dan een kopje thee drinken wordt het niet. En wanneer ik geen les volg maar m'n schema heb ik tabatha of 500m hoog tempo roeien als finisher. Ik fiets wel naar huis, afhankelijk van mijn staat 7-10min

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:35

Ik doe vaak wel warming up met roeien en fietsen, maar misschien dat ik dat binnenkort ga vervangen door 10 min hardlopen. Heb binnenkort misschien ook een run dus moet dat ook wel oppakken := en dacht als ik dan mijn warming up doe rennen heb ik 2 vliegen in 1 klap