Citaat:Ik bak ook graag brood
Heb je een fijn recept? Ik wil al heel lang zelf brood bakken (in de oven) maar er zijn zoveel recepten en mogelijkheden dat ik het nog nooit heb gedaan.

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja
Dani schreef:Citaat:Ik bak ook graag brood
Heb je een fijn recept? Ik wil al heel lang zelf brood bakken (in de oven) maar er zijn zoveel recepten en mogelijkheden dat ik het nog nooit heb gedaan.
borstnoot schreef:Celiien schreef:Soto is vrij simpel, als je maar de tijd hebt en even weet hoe/watVooral de tijd hebben is wel een dingetje
Ik zie bij het zoeken naar recepten (door alle kruiden) door de bomen het bos niet meer. Ik heb een stuk of 40 kruiden schat ik, maar Aziatische kruiden moet ik echt even in gaan investeren.
Britt schreef:Leuk topic! Ik hou van koken, maar het uitgebreid koken/experimenteren schiet er toch een beetje bij in, sinds mijn zoontje is geboren.
Mijn specialiteit is momenteel een doritos ovenschotel Haha
ElCamino schreef:En nu ???? Morgen hebben we een Spaanse avond en maak ik voor 35 personen spaanse paella !!!!
Dus morgen vroeg boodschapjes doen en dan aan de slag.
Ik zal foto's maken en plaatsen
Het wordt een Paella Mixta met kippedijfilet, chorizo, zeevruchten ( octopus, inktvis, garnalen), mosselen in de schelp erbij, grote gamba's en paprika, doperwtjes, ui knoflook, saffraan etc etc....
Dani schreef:Citaat:Ik bak ook graag brood
ArankaM schreef:Ik kook ook heel graag, kijk er nooit tegenop. Mijn vriend is gelukkig ook heel makkelijk. Van huis uit zijn wij beide gewend om nieuwe dingen te proberen. Vooral mijn moeder zoekt elke week weer nieuwe recepten uit.
Zelf ben ik altijd eigenwijs met recepten, ik gebruik ze meestal als inspiratie, maar voeg vaak wat toe of laat wat weg.
Doordeweeks kook ik vegetarisch en ook steeds vaker veganistisch. Ik heb sinds kort het kookboek: the green kitchen at home
Daarnaast vind ik de delicious kookboeken prachtig, maar vaak zijn de recepten minder gezond, vaak voeg ik hier extra groenten aan toe.
Uit 5 ingrediënts van Jamie Olivier heb ik ook ak veel inspiratie uit opgedaan. Welke kookboeken gebruiken jullie graag?
Citaat:Welke kookboeken gebruiken jullie graag?
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 15 bezoekers