Sauna Liefhebbers!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:23

Hanafubuki schreef:
Heeft er iemand al eens gegeten bij Soesterberg? Wat kan ik verwachten bij live cooking? :))

Avondeten of lunch?
Ik heb de lunch daar gehad en vond het top :j

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:23

Avondeten :D maar als lunch al top is zal avondeten dat ook wel zijn :D

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:28

Bokker Detroit & ik hebben dat pas geleden ook gedaan. Zijn gewoon vers bereidde dingetjes en je kunt dan bijv. om vlees vragen die dan voor je wordt bereid :j Het is prima, is best wat keuze :j

Wij hadden avondeten btw.

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:29

Oh dat klinkt goed! Vooral dat heto ok echt live cooking is. Je hebt ook wel eesn dat ze je daarmee lokken en dat je dan een klef buffet hebt :+

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:38

Ik vond de live cooking bij soesterberg erg goed! Beter dan ik tot nu toe elders gehad heb iig. Er was een deel waar je kon kiezen uit een aantal pasta en rijstgerechten, en nog een deel waar verschillende soorten vlees en vis bereid worden. En bij het diner is ook nog sushi, die vond ik ook goed.

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:41

Ik vond t dus niks, veel tzelfde.
Zal wel net pech gehad hebben die avond en altijd geluk in Bussloo.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:45

Heb via vakantieveilingen kaartjes voor Soesterberg en voor Bussloo..
Als ik straks weer naar de sauna mag (nog herstellende van een open wond), dan kan ik mooi 2 voor mij onbekende sauna's gaan bezoeken!

* Femke Linders Fotografie * *Facebook* & *Website*
Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:51

Swah schreef:
Have fun! Ik moet ook snel maar weer eens, heb nog bonnen liggen.

Zijn Bussloo en Forst Beemster de enige sauna's waar je echt direct aan de sauna kunt overnachten, of zijn er meer opties (Benelux). Weet iemand dat?

Bij Spa Zuiver kan dit ook, maar geen ervaring mee.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 13:22

Live cooking lunch bij Soesterberg was echt top, dus verwacht dat diner ook goed is.

Bij Soesterberg zit op 2 min lopen hotel Kontakt der Kontinenten. Ben ik een keer een nacht geweest, maar viel heel erg tegen. Dus die zou ik niet doen :=

Hee nieuwsgierig aagje!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 13:41

Thanks! Spa Zuiver hoor/lees ik het over het algemeen niet echt heel positieve ervaringen over, of vindt iemand hier hem wel fijn?

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 13:44

Swah schreef:
Thanks! Spa Zuiver hoor/lees ik het over het algemeen niet echt heel positieve ervaringen over, of vindt iemand hier hem wel fijn?

Vreselijk.
Zien en gezien worden publiek wat gewoon met de telefoontjes in de hand midden op een pad gaat zitten om te kijken naar wat er aan komt lopen voor vlees.
Personeel wat daar allemaal niets van zegt.
Binnen een uur was ik weg.

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 13:57

Oh nee gatver brr!

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:04

Dat is vlak na opening mijn enige ervaring geweest... Toen brak ik ook nog bijna mijn nek in het zwembad en zwom tegen een glazen wand aan.... |o
Dus voor mij was het snel klaar.

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:30

Spa zuiver kom je ook heel veel tegen met van die dagacties.. vind ik vaak al niet een heel goed teken :n

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:42

linnnh schreef:
Live cooking lunch bij Soesterberg was echt top, dus verwacht dat diner ook goed is.

Bij Soesterberg zit op 2 min lopen hotel Kontakt der Kontinenten. Ben ik een keer een nacht geweest, maar viel heel erg tegen. Dus die zou ik niet doen :=

Die is vrij verschrikkelijk ja :=

Spa zuiver het hotel dus nooit geweest, de sauna is ook niet mijn ding. Vond de faciliteiten al mwah, het restaurant ronduit slecht, maar nadat er in beide kruidenbaden een stelletje lagen te sexen en personeel daar niets aan wilden waren we helemaal klaar...

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:53

Oh my god...

En die acties zeggen ook wel wat inderdaad. Zwaluwhoeve ga ik ook echt niet heen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:58

Zegt inderdaad veel, maar ook weer niet alles.. Bussloo en Veluwse bron doen ook veel acties maar vind ik dan weer prima! Of bedoelen jullie andere, nog goedkopere acties ofzo?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:03

Spa Weesp doet ook veel acties en daar ben ik wel heel tevreden over. Spa Zuiver twee keer geweest toen het net open was, vond het wel wat druk en veel mensen die elkaar bekijken, maar verder prima daar. Daarna niet meer geweest overigens, vond het te massaal.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:27

Spa zuiver ben ik 1x geweest. Maar ik vond t ook helemaal niks. Geen sfeer. Geen uitstraling. Eten was slecht. Ik vond t niet schoon. Ik ga er niet meer heen..

Ik hou van kippen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:35

ik ga wel regelmatig naar spa zuiver via vakantieveilingkaartjes,er loopt inderdaad apart volk rond ,komt denk ik ook door de sportschool erbij en dat de stadsmensen graag willen zonnen met mooi weer. :j . eten is best prijzig maar de opgietingen zijn super _/-\o_

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:38

Corelli schreef:
Zegt inderdaad veel, maar ook weer niet alles.. Bussloo en Veluwse bron doen ook veel acties maar vind ik dan weer prima! Of bedoelen jullie andere, nog goedkopere acties ofzo?

Goedkope acties idd icm hotelovernachting..

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 06:50

Soesterberg was heerlijk! We hebben een nieuwe favoriet. De opgietingen in de kristalsauna _O_

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:23

Ik heb nog twee bonnen voor Thermen Bussloo voor gratis entree (door de weeks) of 4,95 pp vrij tm zo liggen, ze verlopen zondag (30 sept) en ik kan zelf niet meer! Wil iemand nog gaan deze week? Ik kan ze opsturen tegen verzendkosten, of ze kunnen worden opgehaald omgeving Goes t/m donderdag, of omgeving Arnhem donderdag t/m zaterdag..

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:33

Is er iemand een keer naar Thermae Boetfort (vlakbij Brussel) geweest? Ik ga er binnenkort waarschijnlijk heen en ben erg benieuwd hoe het daar is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:39

Swah mm even over nadenken. Heb zelf nog liggen tot eind december. Maar weet niet of ik zin heb dit weekend te gaan. Zal dan alleen moeten, geen probleem op zich maar hondjes aandacht geven is ook wel fijn.

Gister avond kort naar bronsbergen geweest. Hadden gratis toegang gekregen tijd geleden. Was voor zo kort wel ok. Alleen "last" van een oudere man die me kennelijk ,zichtbaar, erg leuk vond. Ben daar niet zo van gedient. Bleef maar achter me aankeutelen, douchen wanneer ik ook ging douchen en te dichtbij komen. Tweede keer toen ik in scrubruimte aan het douchen was kwam ie zo te dichtbij dat ie me aanraakte, brrr. Ben meteen ruimte uitgegaan en in grote douche verder gedouchd. Daarna maar met gv even ondergedoken in sauna op eerste verdieping. Daarna de man gelukkig niet meer gezien. Is me nog nooit gebeurd. Hopelijk ook de laatste keer, brrrrr

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man