[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

rayoow

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:12

Ik ben superblij met mijn leren EJ laarzen :) waren niet duur maar zitten super fijn!
Als ik laarzen van 500 euro of meer haal is zonde met hoe snel ik vergeet om ze uit te doen in weide ect.

<3 Zyan <3 Bennyboy <3 Willem <3 [o] [o]

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:57

Ik heb net nieuwe Petrie Rome aan laten meten , super blij mee .. het zijn blauwe met honeycomb inzet <3
Afbeelding

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:04

Wat een gave laarzen allemaal! Ik heb nu Deniro tricolore. Na al die Petrie laarzen gezien te hebben begint dat ook wel te kriebelen... Weet er iemand goede dealer van Petrie of Cavallo in Limburg (liefst zuiden)?

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:04

Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier

It will get easier... remember that with every piece of you

madeliefvanbenthemfotografie.weebly.com

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:47

Miefje schreef:
Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier

ik heb niet dat model van cavallo maar wel andere. En voor mijn niets anders meer dan cavallo had hier voor pertie maar die bevielen totaal niet. En ware mega stug en heb met cavallo helenmaal niet. En ze zijn nog steeds mooi. EN ik heb ze nu jaar en nog steeds mooi blauw. Geen enkel lelijk plekje of iets.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

bobje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 10:28

Ik ben gek op Cavallo, vind het een van de fijnste merken met kwaliteit/prijs verhouding. :)
Op Duitse webwinkels kun je ze vaak goedkoper vinden Miefje, moet je enkel goed weten of je de maat past.

Kay_Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:26

Voor mensen die misschien cavallo zoeken, bij Caeyers in Meerhout Belgie doen ze kortingen op stocklaarzen

You're not working on the horse, you're working on yourself!

kimkraakman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:03

Ben al jaren blije bezitter van de Ariat Grasmere outdoor laarzen! Ik heb ze al een jaar of 10, maar heb ze geloof ik ooit eens terug naar Epplejeck gebracht omdat de zool losliet, uiteindelijk heb ik toen nieuwe gekregen van Ariat. Super fijne laarzen en goede kwaliteit.
Afbeelding

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:20

Miefje schreef:

Ik heb ze! Kwalitatief goede laars, qua pasvorm wel echt in de winkel gaan passen, bij mij is de enkel iets te ruim waardoor die vouwt en inzakt maar ik heb ook luciferstokjes, gebruik ze nu alleen voor springen en buitenritten, na het poetsen zijn ze weer als nieuw. Rijdt er ca 2/3 keer per week mee.
Heb ze nu ongeveer 10 maand ofzo, ben altijd super tevreden over de kwaliteit van cavallo dus daar hoef je niet aan te twijfelen.
Voor foto mag je wel pb sturen

Don't live the limited life, live the unlimited one.

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 16:50

Ik heb 8 weken moeten wachten maar ze zijn er eindelijk <3
Afbeelding

Ik heb hele lastige maten (kuit 31 en hoogte 46) en ik dacht dat ik een laars had gevonden met precies mijn maten: 6LS (dus 39 voet, 31 kuit en 46 hoogte).
Die had ik besteld, maar het bleek dat deze niet meer gemaakt worden. Ik helemaal teleurgesteld, maar toch nog Petrie gemaild als laatste ‘redpoging’. Kreeg een heel aardig antwoord, ze wilden nog wel een laatste paar maken in mijn maat. Het was wel op maat gemaakt, dus die levertijden golden wel. 8 weken moeten wachten, maar ik ben helemaal happy!
Edit: het zijn de gewone Petrie Melbournes

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 19:20

Ze sluiten supermooi aan, zitten echt perfect wauw !
En wat een super service van Petrie!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 06:35

Netjes, ik heb helaas andere ervaringen met Petrie. Ik zocht een model Perfect en Petrie had nog 1 op voorraad. Echter wilden ze die niet aan mij leveren, dat moest via een dealer. Dus contact opgenomen met een dealer in de buurt, moesten die laarzen bijna 300 euro kosten terwijl ze toen ze uit de handel gingen overal voor 125 weggingen. Dus ik heb gezegd laat maar. Ze liggen al minstens 8 jaar in een magazijn, leer misschien uitgedroogd? Coating brokkelend?
Nee, dus daar van af gezien.

Wil je op mijn foto stemmen voor het Nederlandskampioenschap onderwaterfotografie? Bedankt. https://duikeninbeeld.tv/reizen/onk2019 ... o_id=88263

Nobody is perfect, I am nobody. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. There is no redundancy for stupidity. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:08

Sunrise schreef:
Ze sluiten supermooi aan, zitten echt perfect wauw !
En wat een super service van Petrie!

Thanks, en ja inderdaad echt super van Petrie!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:21

Fijn zeg!

Hier sinds gisteren nieuw paar Deniro Leonardo <3

Afbeelding
Afbeelding

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:44

SGorter schreef:
Ik heb 8 weken moeten wachten maar ze zijn er eindelijk <3
[ [url=m/pdyZlc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hele lastige maten (kuit 31 en hoogte 46) en ik dacht dat ik een laars had gevonden met precies mijn maten: 6LS (dus 39 voet, 31 kuit en 46 hoogte).
Die had ik besteld, maar het bleek dat deze niet meer gemaakt worden. Ik helemaal teleurgesteld, maar toch nog Petrie gemaild als laatste ‘redpoging’. Kreeg een heel aardig antwoord, ze wilden nog wel een laatste paar maken in mijn maat. Het was wel op maat gemaakt, dus die levertijden golden wel. 8 weken moeten wachten, maar ik ben helemaal happy!
Edit: het zijn de gewone Petrie Melbournes

Ik heb deze ook en ben er ook ontzettend tevreden van! Ze zijn nu wel echt aan het verslijten, maar ik heb ze bijna 4 jaar intensief gebruikt en niet echt heel goed zorg voor gedragen, ik deed er dus alles mee, stallen uitmesten, rijden, wedstrijden, paarden wassen, op de weien lopen in zomer en winter... Zit wel nog steeds de originele rits in, alleen zijn de haakjes afgebroken dus doe ze dicht met een touwtje.

Ik wacht ondertussen nog steeds in ongeduld op mijn De Niro's

Diallo VW♥

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:48

Nieuwe dressuurlaarzen, ben er heel blij mee
Donkerblauw lak

Afbeelding

Diva♥♥

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:05

Miefje schreef:

Ik heb de Linus, zonder beter dus. Zijn fijne laarzen.

Mijn knappe bonte merrie Doressa! <3 (Lotti x Elcaro)
L1 + 10

blacksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:33

Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe stal/rijschoenen van Mountain Horse! De Classic Rider! Lekker stevig en ik wilde graag 1 paar schoenen voor zowel stal als rijden. Ik rij toch nooit wedstrijden oid. Wie heeft ze nog meer?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door blacksheep op 17-08-18 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

If nothing goes right, go left.

blacksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:38

Capriootje schreef:
Fijn zeg!

Hier sinds gisteren nieuw paar Deniro Leonardo <3

[ [url=m/x9JKfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/36Lfb6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw supermooi

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 07:30

blacksheep schreef:
Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe stal/rijschoenen van Mountain Horse! De Classic Rider! Lekker stevig en ik wilde graag 1 paar schoenen voor zowel stal als rijden. Ik rij toch nooit wedstrijden oid. Wie heeft ze nog meer?

[ Afbeelding ]

Ik heb precies deze combi (ziet er bij mij alleen niet meer zo netjes uit).

Ik gebruik de stalschoenen elke dag, vorige paar is 13jaar mee gegaan.

Rijden gebruik ik ze niet zo vaak voor, meestal alleen buitenritjes. Voor de dressuur heb ik deze
Afbeelding

blacksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 08:20

Dee_Es schreef:
blacksheep schreef:

[ Afbeelding ]

Ik heb precies deze combi (ziet er bij mij alleen niet meer zo netjes uit).

Ik gebruik de stalschoenen elke dag, vorige paar is 13jaar mee gegaan.

Rijden gebruik ik ze niet zo vaak voor, meestal alleen buitenritjes. Voor de dressuur heb ik deze
[ [url=m/VP0Q1P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh die zijn ook heel mooi! Ik ben sowieso fan van bruin. Is een keer wat anders. Leuk om te horen dat de stalschoenen zo lang mee gaan. Ben benieuwd!

Vipx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb gisteren nieuwe wedstrijd laarzen gescoord bij mijn locale ruiterwinkel. De Harry's Horse polo lak navy. Ik had ze al een aantal weken geleden gezien en was toen eigenlijk al verliefd maar vond ze toch het geld niet waard, en toen stonden ze daar gister in de korting omdat de maat blijkbaar lastig was; lange smalle kuit maat 40. Nu heb ik toevallig een hele smalle kuit dus trok ze aan en ze zaten als gegoten :o Heb enkele seconden nagedacht en meteen afgerekend. van 190,- naar 115,-. (ik weet dat dit waarschijnlijk niet de beste laarzen zijn vanwege het 'goedkopere' merk maar ik kon ze gewoon niet laten staan :Y) ) Voorderest train ik met simpele petrie's met rits.

Vip Stravinksy X Garmisch

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 18:44

Heel gaaf zeg en voor dat geld zien ze er fantastisch uit!

Ik heb de kinderen weg moeten doen omdat de hond er allergisch voor is.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:44

Zijn echt fijne laarzen hoor!

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Fleurtje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:28

Wat een prachtige laarzen komen hier voorbij <3

Oké ik weet niet of dit hier mag, maar oké....

Ik zit dus denk ik met een soort probleem.... voetmaat 37/38 kuitmaat 36/37 en hoogtemaat 43/44 en dit schijnt dus echt bijna een onmogelijke combinatie te zijn. Maatwerk vind ik erg duur... Ben ik wel voor aan het sparen maar moet nu echt nieuwe laarzen.

Iemand goede ideeen? Ik zag de petrie Padova maar die maten zijn weer anders dan die van de normale petries... ik wil graag onder de €300 blijven.

Alle ideeen zijn welkom :o