Moderators: balance, Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight
GabberGill schreef:Mijn merrie was ook maar 1.60 hoor. Volle fries. Toonde wel groter.[ [url=m/8N4HL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WkUJ8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jURFsK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tqSjgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maanlicht schreef:Wat ontzettend balen xXutopiaXx! Veel sterkte gewenst.
Hier ook minder leuk nieuws. Na lang twijfelen heb ik besloten om te stoppen met Floris. Ik heb snel last van mijn lijf en door het rijden van Floris wordt het chronisch. Toen ik op vakantie was was ik opeens van mijn pijn af. Na weer gereden te hebben was het direct terug. Ik ga nu een paard rijden van een bokker, een kwpn'er die wat minder hoog opgooit.
Ik heb Floris twee jaar lang met veel plezier gereden, maar ook vaak met pijnklachten. Desalniettemin heb ik een band met hem opgebouwd en ga ik hem heel erg missen.
[ [url=m/phyYhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Wat lief dat je ernaar vraagtVorige week is hij ingespoten. We zijn nu aan het wandelen, naast boxrust mag hij 5 minuten per dag lopen en dit moeten we langzaam opbouwen.. Dus heb een doodongelukkig paard op stal staan..
Maar het is (hopelijk) voor een goed doel.. Volgende week komt de dierenarts nog weer naar hem kijken en dan zien we weer verder..
BopjeBo schreef:[ [url=m/qM3B9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo staat het dekje bij die van mij
Over die tenen, weet je zeker dat je je been vanuit je heup al plat tegen je zadel ligt? Dus je knie ook daadwerkelijk naar voren wijst? Want dan hangen je onderbenen automatisch met je tenen recht naar voren zonder dat je daar veel moeite voor moet doen. En een paar stevige kachelpijpen helpt ook enorm je voet al netjes stil en juiste positie te houden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers