Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
Berdien schreef:25% korting op ALLES bij Douglas vanavond! Online only, van 18:00-00:00
Laat nou net mijn Benefit mascara bijna op zijn
eenitraM schreef:Berdien schreef:25% korting op ALLES bij Douglas vanavond! Online only, van 18:00-00:00
Laat nou net mijn Benefit mascara bijna op zijn
Even gal spugen. Niet naar jou persoonlijk maar naar die 25% korting
Waarom doet ici en Douglas zo bijzonder met hun korting. Want zo bijzonder is die korting niet. Neem als voorbeeld de geurtjes. Het hele jaar door is er al korting op geuren vanaf 50 ml. Onlangs had ici korting omdat ze de webshop verkiezing hadden gewonnen, toen omdat ze jarig waren, toen was het shoppingday dus alles was 25% en nu heeft Douglas weer 25% korting.
De korting op geuren stel echt dus niets voor want er is altijd korting. Waarom lopen ze zo te hypen en te strooien met die kortingen terwijl de geuren altijd met korting zijn?
Ik heb screenschots van de prijzen want was de fluctuatie aan het volgen, maar de prijzen fluctueren niet
Korting korting korting blabla.
Oké, maar wel handig voor Mac want wil nog moroccan hebben. Maar de geur die ik wil is nog steeds te duur
Melati_vS schreef:Mooi Niniane! Kleuren staan je erg mooi!
Mooie kleuren Melanie! Persoonlijk zou ik de cut crease iets boven je eigen crease doen omdat je zelf wat hooded eyes hebt![]()
Mijn looks van afgelopen tijd
[ [url=m/XeEvyj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/shPTff.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e8FQWi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ftiBAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iQQ7qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YvhkvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers