Ik ben helemaal verliefd op de Jewel Collection van Revolution en laat die vanaf vandaag nou precies bij boozyshop te verkrijgen zijn

Nog een paar looks van mij van afgelopen tijd:

Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
Djilna schreef:Ik zie mooie looks met Cherry langskomen moet ik zeggen. Hoe werkt de palette? Ik hoor wel wat wisselende berichten over kwaliteit tov de andere Naked palettes?
En hier nog mensen die leuke dingen in de collecties voor de feestdagen hebben gezien? Ik heb (natuurlijk) wat spul van MAC besteld, maar me nog enigszins ingehouden2 oogschaduws (2 oogschaduws zijn gewoon even duur als normaal een hele palette
), 2 lipsticks en een MSF.
Niniane schreef:Djilna schreef:Ik zie mooie looks met Cherry langskomen moet ik zeggen. Hoe werkt de palette? Ik hoor wel wat wisselende berichten over kwaliteit tov de andere Naked palettes?
En hier nog mensen die leuke dingen in de collecties voor de feestdagen hebben gezien? Ik heb (natuurlijk) wat spul van MAC besteld, maar me nog enigszins ingehouden2 oogschaduws (2 oogschaduws zijn gewoon even duur als normaal een hele palette
), 2 lipsticks en een MSF.
Verveel me eerlijk gezegd nu met make-up haha. Vind de markt echt een beetje overvol.
linoleum schreef:Niniane schreef:Verveel me eerlijk gezegd nu met make-up haha. Vind de markt echt een beetje overvol.
Dit inderdaad heel erg. Volg nog steeds fanatiek Trendmood, maar er is zo goed als niets wat me enthousiast maakt. Plus dat ik al een redelijk grote en brede collectie heb. Scheelt, want ben koos geldloos en er is zo ook geen verleiding
Shizzel schreef:Is al een paar dagen!30% tot wel 50% korting. Op heel veel goede merken. Heb een aantal dingen van Beautyblender en Zoeva besteld.
Marrit13 schreef:linoleum schreef:Ik heb ook nog rondgedwaald op beautybay, maar geen geld, dus mag niet van mezelf![]()
Highlighters blijven hier nog steeds dagelijks gebruikt worden, blijf er gek op
Zelfde hieraltijd een highlighter op, een dag niet shinen is een dag niet leven
chimello schreef:Mijn Festival palette van Juvia's is binnen en damn die rood is rood![]()
Gebruikers op dit forum: PetalBot, YandexBot en 26 bezoekers