Hannanas schreef:Ben nav berichten hier ook wat gaan spitten. Uitspraken en filmpjes bekeken van de pleegfamilie. Ik moet toch zeggen dat ik het wel wat apart vind. En een geruststellende houding om verdenkingen in de kiem te smoren zie ik niet bij de pleegmoeder, ze doet wat rare uitspraken vind ik. Oa over haar cel schoonmaken “dat was wel leuk”, en het gevoel dat ze dan geeft en de gezichtsuitdrukking erbij, die rare mix van signalen, die zie je vaker wanneer ze spreekt in dat interview.
En te lezen valt dat stiefvader 22.00 Willeke voor het laatste in huis gezien heeft en moeders pas 23.00 thuis kwam en haar toen opviel dat er geen licht brandde in haar kamer, maar daar niets mee gedaan heeft (en geen welterusten dus?), vervolgens is Willeke de volgende ochtend niet in haar slaapkamer en niet op school maar er is pas die avond een melding gemaakt dat Willeke weg was. Beetje typisch.
Daarnaast die geluiden over een briefje van Willeke over de stiefbroer, en dat ze zwanger zou zijn... zaakje stinkt enorm.
Ik mag hopen dat haar lichaam ooit gevonden gaat worden, en dan wel een doorbraak komt in deze bizarre zaak.
De pleegmoeder geeft inderdaad een rare mix van signalen. Er is nog veel meer info over te vinden. Denk dat vooral de pleegbroer meer wist met behulp van de ernaast wonende oom. Pleegvader en pleegmoeder waren de avond ervoor ook niet thuis.