Blijkbaar ook weer de gewoonte verloren om hier te blijven plaatsen. Ik ga weer eens een poging doen
Picassox schreef:Oh New York

Ik hou van die stad! Hoe vond je het Mijny?
Late reactie, maar het was echt heel erg leuk! Ik was er nog nooit geweest, maar vond het echt een bruisende stad waar ontzettend veel te doen en te zien was (en natuurlijk goed geshopt, haha
)
Ben tevreden met mijn lijstje vandaag. Genoeg eiwitten, fruit en groente. Had wel wat honger tussendoor dus ik moet toch wat meer snacks meenemen als ik veel op de faculteit moet zijn.
T: 1,5 proteïne wafel (van een vriendin gekregen onderweg naar de sportschool, met banaan, ei, havermout, whey eiwit en amandelmelk)
O: 250ml havermelk, 6el havermout, 1el lijnzaad, 62,5g blauwe bessen, 1 banaan en 1/4 schepje proteïne poeder (sinds een eiwitpoeder in kwark trauma ben ik het toch weer langzaam aan het toevoegen aan andere dingen dan shakes)
L: 250g magere kwark vanille, 20g volkoren muesli en 62,5g blauwe bessen
A: 50g quinoa, 1 kleine broccoli, 100g shiitake, 3 kleine zoete aardappels en 162,5g tofu gemarineerd in 2el olijfolie, 1el sesamzaad, 1/2el sesamolie, 1tl sambal oelek, wat knoflook, gember en 3el ketjap manis
D: water, koffie, thee
B: klein uurtje in de sportschool (15 minuten crosstrainer, vervolgens een kettlebell workout voor benen en billen en daarna nog wat buikspieroefeningen), 25 minuten wandelen - totaal +/- 15.000 stappen
Life flows on within you and without you ☮
Nash <3