Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
oly schreef:bedankt veel te jong wat het is. we weten het niet. ik denk aan iets in de hersenen of hartaderbreuk ze is ziek geweest als 2.5 jarige maar was heel goed herstelt beter dan we hadden kunnen hopen.zware allergie had ze toen immuuntherapie gedaan en veel beter.wel was ze 2 weken geleden beginnen hoofdschudden dierenarts was voor haar geweest maandag voor het schudden. moest haar in het oog houden wanneer ze het deed en wanneer het erger werdt woensdag morgen gingen ze voeren. en hebben ze haar gevonden was niks meer aan te doen dierenarts uit de straat was binnen 2 minuten daar maar ze was al weg.
zivazoef schreef:Leuk topic!
Volgend jaar ga ik mijn quarter ook inrijden. Tot dan zijn we af en toe bezig met grondwerk. Vooral geen haast ookal wil ik er soms zo graag op.
[ [url=m/2RZULh.jpg]Afbeelding[/url] ]
SBravour schreef:Ik zou een twee jarige lekker twee laten zijn. Pas vanaf 3,5 wat mee doen op de grond
karin1994 schreef:Danuah: Wat een scheetje, clydesdale? veel plezier met deze knapperd!
karin1994 schreef:Oh wauw hij is erg mooi in zn zomervacht, ja leuk is dat bij die 2 jarige, voor lamour had ik een kruising die had precies hetzelfde.
Ja heel erg frustrerend, op het moment is het niet anders dus probeer me erbij neer te leggen
Danuah: oh vandaar, volgens mij gaat deze ook lekker de hoogte in, die Merrie is ook al zo gigantisch, ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet, erg gaaf beestje ook! Bij dezelfde fokker gekocht?
karin1994 schreef:Team_Sublime: wat een leukerd! ben benieuwd hoe je dat bij je komen staan geleerd hebt, ook een
snelle leerling misschien? kan zijn dat de laatste foto erg vertekend, maar daar lijkt Wodan wel heel erg rank/smal voor jou? op de foto erboven valt het mee namelijk.