Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Eefjahh schreef:Lily_Fee schreef:Hey,
Heb vandaag Lily-Fee haar mond opgemeten met een touw. Ik kom op 10 cm, is een bit van 12,5 cm dan goed? Heb ik aan beide kanten 1,25 cm ruimte over.
Ik zou 11,5 doen maar heb je niet beide maten of kan je evt lenen om te kijken wat het beste past?
Eefjahh schreef:Lily_Fee schreef:Hey,
Heb vandaag Lily-Fee haar mond opgemeten met een touw. Ik kom op 10 cm, is een bit van 12,5 cm dan goed? Heb ik aan beide kanten 1,25 cm ruimte over.
Ik zou 11,5 doen maar heb je niet beide maten of kan je evt lenen om te kijken wat het beste past?
fransje23 schreef:Bij Quarters zie je dan toch terug dat er veel Engels volbloed in zit. Dat zijn ook vroegrijpe paarden, althans aan de buitenkant.
In de USA worden Quarters toch ook wel met twee jaar geleerd?
fransje23 schreef:Kittydylaan, hoeveel steekt dat bitje aan de andere kant uit? Lijkt zo wat aan de brede kant maar als je maar een kant ziet is dat lastig te beoordelen.
Gebruikers op dit forum: agee, annaburg, arjaaaaa, Ashleytjuhh, Astrid_Brann, ferropaard, FleurSandro, goldenarrow, heleen06, HopeMyDay, ikkedus, Ketly, Kim_S, Melisssx, Mkango, mmajar, NinaCharlie, Peachy, Sanet, schumiegirl, Sonnies, stitchlover, Veraaaaah, Xhiske, xRoossie95 en 14 bezoekers