Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
sureido schreef:Ik heb even kha geprobeerd maar dit kan ik gewoon echt niet. Vind het zo lastig allemaal, en ben ook een moeilijke eter. Huisgenoten eten ooit broccolirijst met een of ander honing dressing en boontjes en andere dingen, dit krijg ik gewoon oprecht niet weg. Ik moet het echt anders gaan doen maar ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen. Sportschool wil ik altijd, motivatie zoeken is enkel zo lastig. Word zo moe van mezelf en wil echt strak zijn.zit er zo’n 3 keer per week helemaal doorheen en krijg gewoon niet gevonden wat werkt, aangezien ik student ben en rekening moet houden met huisgenoten.
MariekeTV schreef:linnie050 schreef:Als weight watchers
Weight watchers is gebaseerd op normale voeding en leren door de puntenaantallen wat je beter wel en niet kan eten.
Cambridge blijft van origine een shake Dieet wat nu meer uitgebreid is in verschillende stappen.
Mi_Amore schreef:romyamb schreef:het boek 'models in shape' is ook heel fijn, ben en zal nooit model worden maar staan fijne schema's in voor sporten en voeding!
Wat voor schema’s qua sporten? Heb je wat voorbeelden? (Pb mag). Klinkt interessant!
Gebruikers op dit forum: amy495, Arianne_94, chanicha, Devil_ina, DewiFoto, don110, Eilish, Esther_r20, JesdaJinn, Jet, Jolien87, othelloster, Suusw, xPabloBokt en 82 bezoekers