Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
_San87_ schreef:Ik vind het trouwens erg lastig om in de winter een lekkere snack te vinden. In de zomer eet ik graag komkommer oid, maar in de winter heb ik daar zo geen zin in.
Iemand tips? Liefst laag in calorieën.
ScarOfWars schreef:Nou, ik heb MyFitnessPal geïnstalleerd dus hopelijk geeft dat wat meer inzicht..
Sall schreef:ScarOfWars schreef:Nou, ik heb MyFitnessPal geïnstalleerd dus hopelijk geeft dat wat meer inzicht..
Als je het een paar dagen trouw doet, met weegschaal. Geeft het echt inzicht in wat je nou allemaal precies naar binnen werkt. En waar je misschien een portie moet verkleinen.
Ik snoepte altijd lekker rozijntjes en schrok mij een hoedje hoeveel calorieën dat waren en ik dacht 'het is gezond' maar ook van teveel gezonde dingen kom je aan als de calorie inname groter is dan de hoeveelheid die je verbrand
Sall schreef:_San87_ schreef:Ik vind het trouwens erg lastig om in de winter een lekkere snack te vinden. In de zomer eet ik graag komkommer oid, maar in de winter heb ik daar zo geen zin in.
Iemand tips? Liefst laag in calorieën.
Augurken in plakjes
Worteltjes (event met klein beetje houmous)
snack tomaatjes
dikke meergranen rijstwafels in stukjes breken en event mengen met een klein handje propercorn popcorn
Gebruikers op dit forum: balans, Butterfly, candalisa, Evilou, F_Orumster, gerlindie, Klis, knockout1, kwii, MagicBullet, Marive, martinique, Meerschwein, Mereltje, midori, Mkango, mmajar, MuffinX, San_, Sanned, SjakieXX, sureido, Temeraire, Vulina, wendyh, XxLMMxX en 133 bezoekers